Jag är duktig som går på elevtid...

Jag är sjuuukt duktig för nu sitter jag här i soffan i SKOLAN med Anna ( www.anhejo.blogg.se ) och Rebecca och väntar på att vi ska ha elevtid, I B-SPRÅK!!! Så jag kommer vara hungrig i minst en och en halv timme till... Ledsen Kajsa... Det gick inte så jätte bra sist på provet så, nu ska de t pluggast på Bisatster, Datvi med substantiv och huvudstäder och läder på tyska... och ett Kapiitel... Nu jävlar ska jag få G+!!!!!!!!!!!!!!!!! på tyska provet alltså...

Underbara flickor <3

Jag (underbart snygg) Becca Johanna Lama Anna
såklart är jag oseriös och kör en snygg fjortis posning... Måste sluta med det..............


Hare Underbart!!! Kram Kajsa

Kommentarer
Postat av: Alma

schnyggaste (<-- observera att jag kör på tysk stavning) bilden ever :D

2011-04-06 @ 20:02:51
URL: http://horzees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0