HAHA, okej detta är en häst blogg fia...

Red Gonzir idag... Gick väldigt dåligt... Tror att Hackamoren satt för hårt på något ställe för direkt när jag krama eller gjorde något med tygen så stannade han upp och kastade med huvudet typ som om han skulle stegra... Så försöke att bara trava i ett bra tempo, Galoppen gick bättre än väntat :D Han har en rikigt kul galopp. När man skänklar på honom så känner man hur han tar i med bakbenen, så man får passa sig att inte gasa för mycket. Nästa gång om typ två veckor så ska jag rida med martingalden och väligt tränsbet... Då ska han ridas riiiktigt ordentligt :D

Hur ska hackamoren sitta?? Hans sitter väldigt nära ögat och högt upp typ, så vi sänkte den ett snäpp och då gick han liite bättre än innan...

Komparation av adjektiv+imperativ+löst sammansatta verb+kap 9a tb+kap 10 c,d,e üb= Jag hatar tyska... och deras gramatik... Bläääää...

Nej, nu får skolan ge sig och inte ge oss några prov... HAHAHA, jag har sååndan tur... *hoost*
På torsdagn efter lovet så har vi engelska prov OCH jaag kommer hem från Kanada onsdagn efter lovet... `HAHA, jag kommer dööö oc få ig på provet... Wihoooo... Jag kommer ha väälrdens jetleg och typ somna på nästan varje lektion... Jippi, har tyska då... HAHAH, kommer att somna då oxå, eftersom jag somnar halft på tyskan i vanliga fall :P


Kommentarer
Postat av: Fia

En solklar hästblogg ;D

2011-03-19 @ 14:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0