Jag fattar inte hur folkt tänker...

Gaaaah!!! Idiott, ibland så är folk så dumma i huvudet att man bara vill kräkas på dem... Speciellt dom som tror att de kan så sjuuukt mycket men har ingen anning om vad det är för något och hur de funkar, om man ska diskutera något ska man veta vad mer om vad man diskuterar inte bara prata/skriva på och får alla som egentligen vet hur det funkar på sig... Bara ett tips.

Skolan tar över livet på Ungdomarna.... Lärarna säger gör läxan, dom säger oxå att man måste röra på sig på fritiden, MEN dom hur har dom tänkt att man ska hinna med allt när dom lägger alla läxor och alla prov på en och samma vecka?? Skulle man inte röra på sig på fritiden, det är som att säga att man måste göra något men ändå inte för att man måste göra alla läxorna... Och hur har man tänkt sig att man ska hinna göra en läxa om man får den en dag innan?? Tänk om man idrottar då?? Då kan man ju inte göra läxan... Pucko lärare...

Nej, nu ska jag göra tyskan som jag inte har pluggat på och har prov på torsdag och jag ska rida på Onsdag... Smart tjej :D



Hare toppen!!! Kram Kajsa


Kommentarer
Postat av: clara

Hum, översta stycket, tänker vi mörjligtvis på samma person.. ? ;)

2011-02-22 @ 16:55:34
URL: http://claraekholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänker samma sak som Clara... xD

LYCKA TILL MED PLUGGANDET, jag ska också göra ett försök... xD

2011-02-22 @ 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0