Rolling Stones

Ska göra ett förjupningsarbete om Rollingstones på musiken... Skulle börja idag men orka inte, ska fråga pappa om massa för han har typ gjort en uppsatts om dom så kanske går bra detta. Sökte på Youtube för att lyssna lite på deras låtar men började lyssna på Luke Conard´s musik.... Han är så häääääär bra!!! Sök på Luke Conard om ni vill höra på hans låtar för jag kan inte bestämma mig vilken låt jag ska lägga upp :P

Ska rida idag, vet inte vem jag vill ha men det blir väl en fiin polle eftersom alla hästar är fiina på sitt sätt, men vi ska rida fram hästen från hand och typ springa, jag orkar inte... Fast det gör jag ju.


Hehehe, har inga pengar förutom två 500 lappar, men de kan man inte ta med till velam för då säger dom att man ska skriva upp sig på något... Hehe, jag haaar trååkigt men mina katter är underbara och det snöar så dom har mycket energi...

neej, nu ska jag på pengar jakt och sedan bytta om så jag kan åka till stallet :D

Hare super-duper bra!!!!! Kram Kajsa

Kommentarer
Postat av: Alma

Sv: HAHAHAHAHAHAHAH, glöm det :P

2011-03-07 @ 18:41:10
URL: http://horzees.blogg.se/
Postat av: Michelle

Super söt header:D<3

2011-03-17 @ 10:33:04
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0