Snart drunknar jag av alla läxor och prov...

Nej, nu håller jag på att dö... Elaka lärare som lägger alla läxor och prov samtidigt, för en vecka sedan så hade vi nästan inga läxor eller prov, men nu har vi allt på samma gång... Det suger. Ska inte lärare vara smart och lägga prov och läxor utsprit?? IQ-fiskpinnar, cyklar de i badkaret eller? - på svensak så håller vi på med språket, och idag så skulle vi skriva på tavlan massa ord som är speciellt för tjejer att använd och speciellt för killar. Sedan skulle vi tjejer spela killar och killar skulle spela tjejer, säger bara att jag har för ljus röst för att spela kille, coh jag fail lite när jag och någon, kommer inte ihåg vem, skulle hälsa på varande med knytnäven, det gjorde liiiite ont så jag sa med ganska ljus röst Aj efter.

Shit vad duktig jag är på att blogga just nu, fast jag har ju bara 12 läsare, men igår klockan fem så hade jag bara 8!!! Det går uppåt!!! Några tips om hur man kan få fler läsare??


Jag får ursäkta bilden, mamma fotta och har inge red. pogram på denna dator så jag få göra det på Picnik men det segar så så jag orkar inte.... 

Hare bortskämd hund bra!!! Kram Kajsa


Kommentarer
Postat av: Flizan

Du kan kommentera på andras bloggar så lär det vara fler som hittar in :)

2011-03-23 @ 07:40:48
URL: http://monokerus.blogg.se/
Postat av: Tova c:

Ja, kommentera på måååånga andra bloggar, gör innehållsrika inlägg, och gärna flera per dag. Kan ta väldigt lång tid tills du får ordentligt med besökare men försök jobba dig uppåt, gästblogga på andra bloggar osv (;

2011-04-12 @ 19:19:05
URL: http://cavalieren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0